ציוד

ציוד

EOS M290

EOS M290 LPBF (Laser Powder Bed Fusion)

מדפסת לייזר להתכת אבקות מתכתיות, לצורך בניית חלקי מתכת מורכבים ומדויקים.

יישום: EOS M290 LPBF  מתאים לתעשיות שונות כולל תעופה וחלל, רכב, רפואה והנדסה. ניתן להשתמש בה ליצירת אב-טיפוס, כלים וחלקים פונקציונליים.

 נפח: 250x250x300mm

 

     

ARCAM A2X

ARCAM A2X EBM (Electron Beam Powder Bed Fusion)

היא מדפסת המשתמשת בטכנולוגיית התכת קרן אלקטרונים. זה עובד על ידי הכוונת קרן אלקטרונים על אבקת מתכת, המאפשר יצירת חלקים מדויקים וחזקים ביותר. 

יישום: ARCAM A2X EBM  אידיאלי לייצור חלקי מתכת מורכבים ובעלי חוזק גבוה. היא נמצאת בשימוש נרחב בתעשיות התעופה והחלל, הרפואה והרכב.

נפח: 210x210x360mm

arcam_img

FDM JGMaker 300

המדפסת משתמשת בטכנולוגיה של חימום סליל פלסטיק עד כדי התכה. זה עובד על ידי התכת פלסטיק בשכבות דקות כדי ליצור אובייקט.

יישום: FDM JGMaker 300 משמש בדרך כלל לאב טיפוס, דוגמנות, צעצועים, מודלים אדריכליים וחלקים פונקציונליים פשוטים.

 נפח: 300x300x300 מ"מ

jgmaker

Atomizer ATO

ATO LAB  הוא אטומייזר שתוכנן במיוחד לייצור אבקות כדוריות. הוא משתמש בטכנולוגיית ריסוס חומרים כדי ליצור חלקיקים בעלי צורה כדורית. תהליך זה מבטיח פיזור אחיד של החומר ורמה גבוהה יותר של שליטה על גודל וצורת חלקיקי האבקה. האטומיזר ATO LAB הוא כלי יעיל לייצור אבקות ספרואידיות באיכות גבוהה המוצאות יישומים נרחבים בתעשיות שונות, כולל ייצור בריבוד, מטלורגיה, אלקטרוניקה ועוד.

atomizer

SECO WARWICK

תנור ואקום SECO WARWICK 1200 מעלות הוא תנור בטמפרטורה גבוהה המיועד לפעילות בסביבת ואקום. זה יכול להגיע לטמפרטורות של עד 1200 מעלות צלזיוס. תנור ואקום זה מספק בקרת טמפרטורה מדויקת וחימום אחיד, מה שהופך אותו מתאים לתהליכי טיפול בחום שונים, כגון חישול, סינטור ועוד.

 נפח: 400x600x400 מ"מ

Vacuum Furnace Tanur

CAMSIZER

CAMSIZER X2  הוא כלי לניתוח ומדידה של גודל חלקיקים באבקות ותרחיפים.

הוא משתמש בטכנולוגיה אופטית כדי למדוד גדלים וצורות של חלקיקים במהירות ובדייקנות. CAMSIZER X2 בעל רזולוציה גבוהה ומגוון רחב של גדלי חלקיקים, המאפשרים ניתוח מפורט של חלקיקים קטנים וגדולים כאחד. כלי זה מספק מדידה אוטומטית וניתוח נתונים, מה שהופך אותו לכלי יעיל לבקרת איכות, מחקר ופיתוח בתעשיות שונות.

camsizer_img

XRF

NITON XL ULTRA XRF הוא מנתח באמצעות x-rey כף יד. הוא משתמש בטכנולוגיית רנטגן כדי לקבוע את הרכב היסוד של חומרים שונים. עם העיצוב הנייד שלו, הוא מאפשר ניתוח באתר ובזמן אמת של דגימות ללא צורך בהכנת דגימות. NITON XL ULTRA XRF מספק ניתוח מהיר ולא הרסני, מה שהופך אותו מתאים ליישומים כגון זיהוי סגסוגת מתכת, ניתוח סביבתי ובקרת איכות בתעשיות כגון ייצור ומחזור גרוטאות מתכת

NITON

VIBRANT

גישת בדיקת החלקים השלמים של Vibrant משנה את האופן שבו שוקי התעופה והחלל, הרכב וייצור החשמל מבצעים בדיקות אל-הרס .(NDT) התהליך המהפכני שלנו של בדיקת תהודה מפוצה (PCRT) מודד תדרי תהודה דרך חלקים שלמים, ומאפשר ללקוחות ברחבי העולם לבדוק כל חלק ולהגדיל באופן משמעותי את איכות המוצר הסופי. יישומי PCRT נעים בין אבטחת איכות והערכת יכולות תהליכים עבור יצרני ציוד מקורי (OEM) להערכה מבנית בשירות וניטור חיים עבור ארגוני MRO

NDT